Všeobecné ustanovení
Nákup zboží v nášem internetového obchodu můžou uskutečňovat fyzické a právnické osoby bez omezení za předpokladu, že se budou řídit těmito Obchodními podmínkami.Obchodní podmínky se řídí zákony české republiky.
Platební podmínky a cena zboží
1. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu dodavatelem v okamžiku potvrzení objednávky.
2. Platební podmínka je platba předem na účet.
Forma úhrady zboží
Platba předem na účet
Dobírka – cenu zboží a uvedené poplatky uhradí zakazník převodem na účet
Doprava
Náklady na zaslání (tj. dopravné a balné) hradí odběratel v částce maximálně uvedené přímo u každé objednávky (v košíku) za celou objednávku, při větším množství individuální dohoda. pro přepravu využíváme přepravní službu Česká pošta.
Odstoupení od smlouvy
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. Odstoupit může zákazník tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky a předložit originál dokladu o koupi zboží.
Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět dodavateli, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu. Dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (např. neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod.).
Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část vč. částky ,kterou zákazník uhradil jako poštovné za cestu zboží od dodavatele (prodejce) k němu. Zákazník nese ze zákona pouze náklady spojené s vrácením zboží, tedy za zaslání zboží zpět prodejci. Kupní cena nebo její část bude zákazníkovi vyplacena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 14 dnů po vrácení zboží.
Reklamační řád
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně na info@latky-tinka.cz ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.
K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 7 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.
Záruční doba
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Záruční doba u veškerého sortimentu se řídí dle zákona č. 136/2002 Sb. Pokud není uvedeno u zboží jinak, činí záruční doba 2 roky. Jako záruční list slouží daňový doklad (faktura). Daňový doklad obdrží zákazník zároveň se zakoupeným zbožím. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho částí) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Všeobecné ustanovení
Nákup zboží v nášem internetového obchodu můžou uskutečňovat fyzické a právnické osoby bez omezení za předpokladu, že se budou řídit těmito Obchodními podmínkami.Obchodní podmínky se řídí zákony české republiky.